Luleå Hockey

Oh yeah.
sitter i skolan nu, på hur bra humör som helst även fast det är en och en halv
timme till min nästa lektion börjar så sitter jag och har det as roligt här.
eller så inte.

Igår var min lyckodag, lastbilen stannade vid trafik ljusen, work, jag fick godis.

idag då, jo vaknade 10 i 8 och steg upp, tittade på mätaren och bestämde mig
att åka till skolan med mamma för det var ju kallt ute. så jag slängde på mig kläderna
drog lite smink i facet och borstade igenom håret. vi släppte av jeppe och ozzy hemma
hos jeppe och sen drog vi och hämtade ut pengar till i kväll. ska till luleå och titta lule hockey!
Fan va kul ! första gången i mitt liv, känner mig happy.

Nu drar jag iväg mig ska leta efter en vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0