i know that the feeling is real

Hej!
sitter hemma hos bea och robin, känns inte som måndag
och klockan känns betydligt mycket mer än kvart i 10!
Idag var jag ju som vanligt i skolan hade 3lektioner och gick hit
där robin jeppe mio och dan var, sen försvann mio och dan och bea
hittade hit. sen ringde bettan så for runt runt på stan och shoppa
nödvändiga saker som är så himla kul att sprätta studiet på,
tex skurmopp, olika rengörings medel, och sånt där.
Sen for vi till jeppe, dit kom sara dennis mackan och anton. satt där
ett tag sen körde mackan mig til stat där jeppe bea robin och jonna var
och spelade biljard. Sen for jag med bea och jonna på stan och nu sitter
vi här och äter nå gott som jag inte vet vad det heter och tar det lugnt.
imorgon väntar skola klockan 8 påmorgonen. tack för mig, vi hörs imorgon
eller... senare

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0