hungry

ligger i sängen och känner mig halv död då jag inte har fått nå mat i magen
har varit och kört lite bil och så nu är jag här hos jesper igen och försöker
komma på nått sätt att få mat. måste till ica idag. Kom på idag att om 3 veckor
kanske jag har körkort. yeiih! men bara kanske!

försökte få hanna med mig till köpan med hon orkade inte gå så japp.
börjar först 4 idag så vad ska man göra?
jeppe diskar kanske ska gå och.. hjälpa till så jag känner mig delaktig

tack och hej


Helt sjukt faktiskt

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Jätte fin blogg du har:-)

Kolla gärna in på Gniztra.com

Har allt en tjej behöver och vill ha ;-)

Puzzz

2011-06-14 @ 20:12:48
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0