I <3 google

tackar för presenten och njuter av att nu ha en kläning
leta runt på h&m´s hemsida för att hitta den men nej nej
så googlade på den istället så var det nån rolig själ som just
lagt upp en bild på den kläningen i den färgen så nu ska jag visa er

iallafall, började då dagen med en runda på köpan för att sedan se till
att göra mig utlåst från lägenheten, men tog mig till jobbet och jobbade
från 4 till 8. gick hem till jeppe och satte mig ner i soffan och steg upp lika
snabbt för att åka till riekola och sitta där, satte mig ner på en bänk men så
var vi iväg lika snabbt i allafall. runt på stan med sarppan och demppa och snurrade
sen släppte dom av mig hos ida och dan och så gick jag jeppe och dan hit till jeppe
och kollade på solsidan då jag igentligen borde plugga teori.

Men nu ska jag sova, körning imorgon klockan 10.



inte så hejsans bra bild men på ett ungefär.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Schnygg!

2011-06-16 @ 10:24:21
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0