In my head

Gud vad trött jag var i morse, trodde seriöst jag skulle dö.
eller nej men ni vet känslan när ni vet att ni måste stiga upp men
det känns som om ni ställer er upp kommer det kännas som nån
sparkar undan fötterna på er och ni ligger döda på golvet.

Men tog mig till skolan och trodde jag skulle ha en redovisning men nej
det blev inte så utan genom gång istället och snipp snapp slut så var skoldagen
slut. Satte mig i fiket och ringde gunnar och tänkte kolla när jag hade körning
och oj det var idag 09.45 så for och körde och sen hit till jeppe.

For till ica och sen hem till mig, bastade och käkade middag, efter det körde pappa
jeppe hit till jeppe och mig till station där jag satt i solen ett tag och spelade basket.

Sen for jag hit till jeppe och kollade big brother.
Nu ska jag sova med världens bästa pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0