ett lite längre inlägg nu då

sara och olof hatar mina korta inlägg men jag har faktiskt jävligt
sällan tid med att skriva så därför blir det några rader som förklarar
att jag lever men ändring ska det bli.

Tror jag tar med min fina dator till thailand då vi flyr dit på söndag, olof
och jag tycker så för skönt att kolla serier på flyget så alla andra kollar
på filmer från 70 talet. för den här gången har inte enns vi en egen tv. bajs

Nu väntar jag på engelskan. olof har pluggat på rasten men jag är sämst så nu
måste jag sitta inne hela kvällen och plugga till ett prov. imorgon ska jag plugga till
spanska och FÖRSÖKA packa så jag hinner.

Men hoppas det här inlägget var nog långt annars  blir jag arg. puss puss..


bild från igår. aldrig mer den här lägenheten och fan va de känns skönt !

Kommentarer
Postat av: f

bra jobbat! :D

2011-03-02 @ 21:23:55
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0