hej igen!

var ett tag sen men har tagit en liten paus från allt det här
med bloggandet och myst med min älskling och min älskade vänner!
Även fast det gick 2 veckor kändes det som att vara borta 1 vecka,
tiden går så snabbt där borta men usch vad less vi blev på ägg och ris!
så nu har jag ätit pasta och potatis sen jag kommit hem, idag då ?
Jo hade ingen skola idag så sov till 8-halv 9, nästan 12 timmars sömn
så var jag helt slut. ja jag är en av dom som är trött när jag sovit för länge!
Höll på med engelskan (som jag just blivit klar med) och tog en dusch.
for sen till jeppes mammas firma och satt där, for till ica och handlade och
nu har jag bara suttit här med min redovisning och försökt komma nånvart.

ska kämpa med att hålla mig vaken till big brother slutar sen stänga ögonen och
sova till klockan ringer 8 imorgon, sticker till skolan och är där till 1. och sen har
jag helg. tack och hej! imorgon kommer bilderna från thailand i promes you !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0