natti natti

hej!
sitter på balkogen nu och har varit på tigers restaurang. åt
carbonara och den satt fint i magen som attans bananer!
imorgon är det sista hela dagen vi har här i aonang för på
fredag åker vi mot koh samui, där dom har lovat regn länge
men det har dom gjort över hela thailand. böhö. men skit samma
bryr mig faktiskt inte om brunheten längre som jag gjorde förut
så jag alltid sa; jag måste va brun så dom andra kan tycka det!
men nu. vit är fint. nej brunt är fint men jag försöker intala mig själv
det då jag vet att det inte kommer bli nå mycket färg denna resa

men tackar för mig för idag och beger mig mot sängen. hörs imorgon
och ha en fin kväll in sweden. saknar er kvinnor och män


bild från igår, vi spöade thaisarna i det här några gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0