Nu är jag tillbaka

Jag är tillbaka efter en liten paus härifrån. men nu är jag back in buisness.
Snodde nyss en bild på sara och la den som profil bild om ni undrar, less på
pose bilder så tänkte nu en lite.. livlig bild!

Igår kollade jag hockey och luleå förlorade, vad ska man göra när man inte kan göra
nått annat än sitta i soffan, svära åt domaren och be dom spöa skellefteå.
Hanna Lindgren, du ska få på truten för du hejjar på dom! :)

Idag då, jo jag ska till allas förvåning plugga. nej inget nytt när man går SP men
känner att vi blivit bortskämda endå. Vi har sovmorgon, ledigt och slutar tidigt
minst en gång i veckan. What to do när man är så bra som vi är ?

Nu ska jag loda vidare med min kompis sara och sen gå på religion. vilket känns ovärt
har vi kommit fram till då vi har prov i islam men gör frågor om judendomen.

Allt för denna gång tack och hej

Snodd av saravirtanen.blogg.se

Kommentarer
Postat av: hannaa

Hehe vågar jag komma till happis? ;)

men tror det ändå kommer sluta med att det blir 3-3 i matcher så dom måste spela en 7e.......... prutt

2011-03-30 @ 13:09:28
URL: http://hhannal.blogg.se/
Postat av: Semonies

Allt bra? :)

2011-03-30 @ 17:44:24
URL: http://semonie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0