solen kom

Solen är här!
har legat på beachen idag och pressat, med massor med solkräm
för jag ville inte bränna mig. men vad går jag och gör, bränner mig
lite ändå på kinderna. inte bra!

Kom tillbaka till hotellet vid 3 tiden för då kom det några droppar så vi
hoppade in i en båt och åkte tillbaka till ao nang, när vi hoppade av båten
här kom solen fram igen så vi satte oss på balkongen på hotellet ett tag
sen dusch och sånt. Efter det ringde min mami och frågade om vi skulle
med på fotmassage och ja men visst var vi med på det!
Men haha jag somnade kanske 10 gånger, försökte verkligen hålla mig vaken.

Nu sitter jag här och ska snart gå ner och handla lite gottigott som släcker törsten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0