det rök om fingrarna när jag skrev detta

bloggar när jag känner för det nu för tiden känns det som och det är skönt
annars skriver jag bara massa onödigt skit men det gör jag ju nu också.
ligger iallafall i sängen nu med jesper och han läser en bok om ozzy osbourne
och ozzy ligger på golvet och snarkar. fint va?

Jo idag har jag varit i övertorneå. helt sick att jag är så trött att jag inte enns minns
vad jag sakt och det är ju lite pinsamt eftersom jag spenderat hela dagen med
jeppes mamma. men var så sjukt trött att jag bara babblat på hela dagen och absolut
varit någon annan än mig själv.

Efter det kom jag till jeppe och käkade, sen begav jag mig mot elli och satt där med
henne marjo och sen kom hennes syster, thida ringde jag och gick till jesper och mötte
henne och vi slog på tv och kollade lite fyra bröllop och mamma byter bo som vilken
familjekväll som helst, thilda försvann och då hittade sara och dennis hit och vi glodde
lite two and a half men och sen försvann dom långt bort i intet.
Men ensamma blev vi inte nej för just efter som farit så steg ida och dan in genom dörren
och vi glodde på big brother med dom och skaffade vuxen poäng genom att dricka vin! :o

Nu ska jag sova för imorgon är det praktik med jeppes mamma igen och vill inte göra bort
mig mer än nödvändigt, vilket redan har skett men ska inte göra skandlaer i ruotimaa släktet
vilket kanske är svårt då deras sån är min något skandal rika människa jesper tobias ruotimaa

Märks det att jag är trött ?
skumar vidare med jesper nu, boken verkar skit.


thailandooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0