inget blir som man tänkt sig.

åkte bil, planer i kras och lite bittra miner men annars en bra kväll.
ligger nu i sängen och jeppe sover, ozzy fattar inte riktigt det och försöker
hoppa på honom i hopp om att få busa. men jeppe är omöjlig att väcka på
fyllan. slå sparka kasta vatten asså gör vad du vill han vaknar inte!

nå längtar till imorgon då jag ska få ha en slav hela dagen eftersom mr. ruotimaa
lovade mig det på vägen hem då jag tog hand om honom. undra vad jag vill ha till
frukost.. kokta ägg.. jaa låter bra. 40 kalas med whiskey slutar aldrig bra för min kära

nåå fin kväll men saknade mina fina vänner, gud vilken bra kväll det kunnat bli om
allt gått som man ville. hoppades så mycket på det och vi planerade men nej
man ska aldrig planera för då blir man besviken. kvällen slutade därför med att
vara med grabbarna och olof , medans anna chaffas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0