it´s the things we done

Hade det trevligt igår, jeppe bad mig fixa till kvällen för honom så jag
och petra tog en tur till torne och sen for jag hit till jeppe, mamma hämtade
mig och vi for och handlade lite käk på ica. kom till jeppe och lagade käk,
efter det gick det snabbt. ida och dan ringde och sa att dom kommer hit och
jag satt där "jätte fixad och klar" och sen for jag och ida och hämtade petra
och joannah. satt här ett tag och kollade big brother, for sen ut en sväng
och åkte lite bil men for förbi shell och så for jag och darling hem och sov
idag har jag sovit ut, Kommer ihåg att gunnar ringt mig på morgonen och hahah
gud vad pinsamt men smällar man får ta när man sover.

Har nu bara tagit det lugnt här i soffan och käkat popcorn och godis
skulle haft körning nu men flyttade fram den då det var folk som hade uppkörning idag
så imorgon 10.30 har jag. Väntar nu på bettan och sen ska jag nog försöka få sara att
vela umgås med mig ikväll också då hon försvinner över helgen.

Gud vad jag älskar nostalgi. fortfarande!
Nu ska jag rota runt på bilddagboken




Kommentarer
Postat av: moa

lagomt glad jag ser ut då :D

2011-05-26 @ 15:16:03
URL: http://moawennberg.blogg.se/
Postat av: hhanaaa@bdb

haha ja bilddagboken är ju bästa stället att hitta roliga saker från the old times, vad är ditt namn där??

2011-05-26 @ 15:45:38
Postat av: hanna

okej såg just att vi var vänner där, coooooolt B)

2011-05-26 @ 15:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0