Tisdag

LIfe is life.
sitter nu i köket här hos min pojkvän som är otroligt king och jag
käkar makroner med köttfärs som är rester från igår och det var inte
så jävla gott. Idag var skolan mega lugn, en lektion sen drog jag iväg
mot körskolan och där fixade jag fas B och fick 57 på fas C.
kämpa kämpa!

nej nu ska jag av runda. kanske tar hunden ut eller nej, lite små less
för jag glömt boka tvättstuga och nu är alla tider upptagna, får gå i smutsiga
kläder till maj. nej tack tar med mina kläder till krokvägen!

Kommentarer
Postat av: hanna

tack linaa :)

jaa vi måste hitta på nå jäkla kul till helgen!! :)

btw, tagga körkortet!! snart får du ju ta det, inte länge kvar!!!:D

2011-05-17 @ 16:30:04
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0