världsrekord på seghet

deppreimerande att jag för två timmar sedan skrev att jag måste hoppa i duschen
och fortfarande sitter här med en stor t-shirt och håret i en slarvig toffs på skallen!
hemska mig. Men sitter i köket nu iallafall mitt emot älskling som också sitter framför
datorn och snokar. vilka datanördar vi har gått och blivit. klämt i mig lite lunch och
känner att jag inte is sminka mig förän jag har inskaffat mig en riktig fundation
så får väll kanske promenera mot jala och leta där efter nån som är perfekt för mig
eller så får jag helt enkelt spara pengarna och använda min som ger mig en helt annan
hudfärg. We will se men nu ska jag verkligen in i duschen annars får jag en smäll av mig själv!


bra bild med datacamen men så ni förstår ialalfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0