är du på ?

oj men hej ! såg sara uppdatera hennes blogg och insåg att det är min tur nu kanske. har haft en lektion och har en kvar. härliga måndag. jobbar kort pass idag 16 -> så då hinner jag kolla på maria montazami också. sen ska jag nog öppna spanska böckerna så jag klarar det där provet. föresten nån som orkar fixa min bloggdesign ? jag orkar inte så det skiter sig. sitter och kollar thailandsresor, kollar, räknar, räknar,kollar nästa månad ska det betalas in en del och flyget ska bokas luleå-phuket den 27 mars. är jag taggad ? - otroligt nej nu ska jag läsa vad skorpan skev puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Varför skulle du inte vara taggad? :)

2011-10-10 @ 14:32:49
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0