hej och hej

sitter i skolan och försöker komma på nått att skriva men ack nej!
kan väl berätta om min dag som jag hade igår då ?
- började med skolan då 08.10 - 15.10 lite sådär halv slitet det också
efter skolan for jag med jeppe och mamma och köpte träningskläder och
sen hundmat till ozzyboiii. sen for jag hem till granis och bytte om och
stack till everyb och tränade combat som var otroligt jävla kul !
efter det duschade jag på en kvart och begav mig till jobbet där jag
jobbade stängning. malin var gullig och stannade med mig och var min
bodyguard. for hem och la mig i soffan i nån minut innan jag begav mig
mot sängen för att inse att jag var tend and out.

det var väl det ? köpt mig en i phone !

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ohh, funderar också på det.. :) här nångång. Du får smsa mig ditt nummer.

2011-09-19 @ 10:12:11
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0