jag och min kille!

hittade en lista hos bettan som jag tänkte göra.


Vad heter ni? Lina och Jepser
Hur träffades ni? hemma hos mig när min syster hade fest.
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? ja det gör vi
Har ni barn? nej
Har båda körkort? båda två
Isåfall, vem kör bäst? helt klart jag. med lite hjälp av jeppe.. ;)
Kommer du ihåg er första kyss? yes
Vem sa "Jag älskar dig" först? han.
Vem är äldst? jeppe han är 2 och ett halv år äldre än mig
Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling han är skorpionen.
Vem fyller först på året? jag!
Vem är längst? jeppe
Vem sjunger bäst? ingen av oss har sån begåvning.
Håller ni varandra i handen på stan? nej tror inte det..
Kände ni varandra innan ni blev ihop? nej, visste vem han var och gillade inte honom alls.
Blev du kär vid första ögonkastet? nej!
Har ni någon speciell låt? lejonkungen
Har ni varit utomlands tillammans? nej 
Vilket är ert bästa minne? oj finns många fina minnen!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? kollar tv eller en film
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nja han i närsta och jag i grankullen
Blir du lätt svartsjuk? nej jag litar på honom
Brukar ni bråka? nja, inte mycket
Ringer eller SMS:ar ni mest? vi ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? oj oj.. hans ögon måste det nog vara
Brukar nån av er prata i sömnen? nja.. nått ord då och då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0