Några år senare

Hej hallå i stugan ! Här ligger jag i sängen i nya lägenheten och har det bra. Vi har börjat fixa här nu och tapeterna sitter uppe i hallen, nu ska vardagsrummet fixas, ett rum i taget! Känns otroligt bra det här med flytten och allt, men när jag satt på banken ville jag spy, men nu känns det bra. Har bott här i snart 2 veckor. Nog talat om det, nyår var helt ok . Jobbade med mallo ballo och drack champange på stranden 00:00 festade hos Ante och Jenni och på krogen, även i bilen med Hanna ida och santtu. Jadå orkar inte skriva så mycket, skriver från mobilen så.. Men älskar mina vänner och tackar dom som ställt upp för mig och som alltid gör det ! Finns inte ord för er hur bra ni egentligen är , med det sagt måste jag avsluta inlägget med att berätta att nån av hundarna har pudrat näsan och " doften " är inget jag skulle rekomendera. Men tack och hej !


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ring om ni behöver hjälp med nå :)

2012-01-03 @ 10:18:28
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0