time to be ?

som om jag inte hade nog "bollar i luften" så kommer jag
och min käre pojkvän på att göra ett stort hål i väggen
i köket, så där smällde vi på ännu mer smet på kakan.
Ibland måste jag påminna mig själv om att andas för
det kan vara så mycket som händer runt en.
nej kanske så illa är det ju inte men, 33 bollar i luften
och så lite tid.

Kan inte fatta hur mycket som har hänt dom här två senaste
veckorna. Dåliga saker, bra saker.
Men de enda jag har känt har hjälpt mig igenom dom dåliga sakerna
är faktiskt att vara ett barn igen på krokvägen 5.

Och mer ska det bli imorgon på morgonen styr jag och min mor
kosan mot svanstein och mormor för lite shitchat sådär en torsdag.
Sen blir det årsredovisning och plugg så det står härliga till för att
sedan arbeta mig igenom lördag och söndag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Nilsson

Hejsan!



Skulle vara awesome om du ville delta i min tävling, dagens blogg. http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment :)

2012-05-17 @ 07:57:04
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0