minnen väcker mycket känslor

Tisdag idag och nya veckan började igår med en toppen dag!
Myste på dagen med mina tjejer och lagade middag och myste
på kvällen. slutade kvällen med lite övningskörning och start i backe.
 
Var just i skolan, gjorde ett prov i matte c som jag håller på att plugga
nu så jag kommer in på nån skola och förhoppningsvis skaffar mig en 
framtid som jag trivs med. 
 
men provet gick åt helvette så får väll bli vad jag nu blir..
 
Imorgon väntar pullinki.
åker dit med tjejerna och åker utför med skidor och skrattar
men kommer hela tiden påminnas om när vi
åkte ner i backen för några år sedan och inte hade minsta aning
om vad som skulle hända några år senare. 
vi saknar dig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0