fredag!

tjenis penis. sitter nu imin säng igen!
men iallafall for jag ut med sara bakom sj och satt
sen gick vi hem till dennis och kollade när dom skruvade
i anttes skoter och sen gick sara och fredde hem och
jag skulle gå hem men det blev att jag svängde åt fel håll
mötte innala och jyri och gick hem till henne och käkade
nudlar och drack kaffe sen ringde jag min kära moder och
hon kom och plockade upp mig och så hamnade jag här
sen började vi gräla och så fick jag äntligen som jag ville
mamma lovade att inom 3 veckor när jag kmr från thailand
ska jag ha en skoter. dah perfekt till påsklovet eller vad? :)
hm ska väll sitta här och vänta på att sara kommer och hämtar
snowbaldes och så ska ag väll dralla ut eller nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0