new life

mina vänner är mongo och det står jag för, men dom är king ändå.
har just avslutat en semla, men usch vad det känns i magen nu alltså
dagen har jag spenderat på station och hemma och dessies med sara och
kollat på ghost wisper. gick hem sen och träffade på jenni och innala vid
station, jenni var ändå på väg hem så jag fick sällskap genom tunlarna.
i skogen blev jag rädd och smsade pappa som ringde upp, han är flummig!

nå nu sitter jag här, men mätt mage som sagt och funderar på svart eller rosa.
svarta eller rosa naglar, det är frågan. försöker få folk att skicka den där >: smilisen
till mig för den klarar jag mig inte utan , den är söt! nu fick jag den ;D

nå ska sluta flumma runt här och snacka med mongos istället. sara pluggar och
är duktig , jag ska också snart. snart för imorgon börjar mitt nya liv!
hur ska det gå ? , det får vi se !

haista la vista ; bilder från igår SARAVIRTANEN.BLOGG.SE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0