someday

liite dålig uppdatering jag vet. men har annat på hjärnan nu änn bloggen
vad har hänt sen sist då. nå igår så var det söndag efter inlägget jag skrev
så for vi ju ut. grillade och hade det nice. kom hem och duschade och bytte
om. for till huhtas och frasses sen var det film the grudge 3. usch hatar skräck filmer!

iallafall så efter det for jag hem och tog det lungt. satt uppe till 3 nångång
sen sov jag som fa-an vaknade idag vid 11 tiden och fixade mig i lugn och
ro och for sen till station och chillade där i hundra timmar kändes det som.
spelade pingis och gh och kort och ja vad mer. massa saker, sen for jag och sara
på skoter kurs. efter det for vi hem till huhtas och kollade miss marge.
ja vad kan man säga om den filmen.. inte som jag trode att den skulle vara eftersom
jag inte visste vad den handlade om men hade hört att den var bra- den var knäpp :)
sen for jag hem och fick reda på att skotern är min. vad vet jag om den- den går framåt
så imorgon är det premiär tur som gäller. lite nervöst haha men ja haha

nej har inte så mycket mer att säga. ska väll ta min andra data och börja på miljöbeskrvningen
känner mig små geekig när jag sitter och skriver på två datorer men yesyes.
nej engelskan blev just klart. nu till svenskan
varför ska jag alltid göra allt i sista stund ? xD

Kommentarer
Postat av: sara

det var ; the grudge 1 :D haha loooser ;) skojja :D

2010-02-09 @ 23:01:12
URL: http://saravirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0