i want you, and me.

haft en mysig dag med raring samtidigt som jag var dö nervös
för att övningköra men det gick bra.

Åt lunch ute med jeppe och mös, sen gick vi till honom och hämtade hunden
och promenerade till mammas jobb och väntade på henne, for till ica och handlade
när vi kom tillbaka till jeppe kom fanny fredde och ante förbi och drack kaffe.
sen pluggade jag och så kom sara och dennis, satt och pratade ett tag sen var
dom tvugna att fara för sarppo var också tvungen att plugga, så jag tog också
upp böckerna, sen började big brother så skulle jag skriva talet och det gick ju
inte så där jätte bra. men tur att bara sara och olof ska lyssna, + läraren så
ingen annan kan skratta åt mig. måste ha tagit det sämsta ämnet att skriva om
vad fan vet jag vad som händer hos en internet mäklare, med eller utan facebook?

Nej jag ska gå och lägga mig och sova, imorgon har jag tal på morgonen
och på dagen har jag provet, på torsdag är det nationellt och sen fredag och lov.

+ att imorgon kommer min efterlängtade syster hem.


Jag vill ha sommar sommar sommar sommar sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0