popcorn i sängen

ligger hemma ensam i min säng och äter popcorn,
jag tror fan jag gjorde exakt samma sak förra året.
känns lite läskigt för efter jag träffat jeppe har jag aldrig legat
här i min säng under dag tid, ensam och ätit pop corn utan
suttit i vardagsrummet och pratat med mamma och pappa.
men nu är det en sån dag bara. en pop corns dag som senare
ska över gå till fika dag som efter det ska över gå till pluggkväll.

ja engelska vokabulär i övermorgon på typ 200 ord och lina har inte börjat.
snälla skjut mig nu, för det finns ingen chans att jag fixar det här. no way!

nej nu ska jag ropa på min söta underbara douglas så får han komma och hålla
mig sällskap. han måste vara världens kramgoaste hund!


min baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0