Take a bow

Hej!
Big brother avslutat för ikväll och vanessa fick lämna, kollade det
hemma hos bea och robin. Nu sitter jag hos jeppe igen och skulle göra
engelskan men glömt alla vokabulär ord i skolan. synd för mig..

Helgen har varit mysig som fan och har njutit av varje sekund i stugan
kan inte säga annat än tack till mamma och pappa som inte lyssnade på
mig när jag skrek att dom borde sälja stug jäveln när jag var i 13 års åldern.
Alla har varit lite knäppa ibland, inte sant?

Kom till stan vid 2, for till ica och max sen har jag lipat sönder pga min nacke
och tjatat hela dagen om att om jag har nackspärr går jag fan inte ut imorgon
men nu börjar det bli bättre och det gör inte lika ont i mina öron och i halsen.

Nej nu ska jag avrunda och kolla taken för 2 gången den här månaden, sist jag såg
den var innan jag och sara skulle ut och festa när vi var i koh samui som för den delen
har översvämning nu och fick det 3 dagar efter vi lyfte från stället. herregud vilken
tur med vädret vi hade kan man ju lungt säga. folk kommer ju inte därifrån längre typ!?

Om 3 dagar är det en hel månad sen vi åkte dit, 1 månad!
tror jag blir lös i magen av att tiden går för jävla snabbt.

sluta tjata om korta inlägg för det här kallar jag novel. fan påminns om mitt tal jag ska
hålla i skolan, fuck. onsdag, i can make it!

tack och hej


I thailand påstod sig pappa vara som den här pappan, nja. antingen får jag lita
på vad han säger eller ge fan i att åka till paris och prata med främlingar.
Har ni inte sett filmen så se den !

Kommentarer
Postat av: beatrice

Svinigt bra film! =)

2011-04-05 @ 11:08:40
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0