Det är så lätt när man är liten

true story för just nu skulle jag kunna kalla mitt liv för..
pannkaka
 
tillbringat några timmar av denna världefulla dag på stan med
Petra och Sandra, hämtade deras pojkar från skolan och tog en liten
fika på nya konditoriet.
Pratade med dom om vem som kunde ha sina skriskor
hårdast knytna, vem som var bäst i mål och vem som räknade matte
idag i skolan. One piece huvorna var även mycket roande 
att dra upp dragkedjan på inne på kondis. härligt!
 
Kom hem och landade med mina onda öron i sängen, sedan
i soffan, fick inte se det jag ville på tv, så gick tillbaka till sägen
och så fortsatte det. 
 
Else och Jocke var förbi, då tittades det i fotoalbum där else tyckte
att alla män på bilderna var "pappa" och kvinnorna var "fammo".
Tittades även på ett avsnitt mumin som fick besök av diselråttan.
 
Gick sen ut på en prommis med hundarna och begav mig sen till granis
där jag och pappa låg i soffan och tyckte synd om oss själva.
mamma sörvade med spagetti och köttfärssås och lite panodil.
Även lite tupla slank ner.
 
Nu sitter jag här och ska väll smsa mina vänner att jag är hemma igen,
koka en panna kaffe och ta det jävligt lugnt.
 
tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0