Jullov

born to be cheep!
nej men hej på er alla ni som inte har nått bättre för er
så ni läser en så seriös och ambitös blogg som min.
eller ambitjös vet jagintte vad det är men endå.

igår fick jag faktist jullov och gud jag njuuter!
men är besviken över ett yngkligt litet g i engelska o so.
men vafan kan man göra åt saken. men fick 3 vg ändå.


igår går var jag ett tag med sara hennes man o hennes bror.
o så blev de kort o pingis på station sen senare tillbaka dit
o pingis med tilda. o sen kom emil och sen hitta vi en spark.

idag vaknade jag av att sara skrev sms o väckte mig.
sen har jag städat mitt rum och kollat på tv.
men nu ska jag börja fixa mig. pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0