det är torsdag, nu börjar min helg.

lektion.
sitter i tuijas klass rum och ska söka info om muntliga redovisningar.
vet inte vad jag ska ta , så är det nån som kan hjälpa mig ?
nästan inget att skriva om. men igår jag var iallafall på station med sara
och dom där sen spelade jag kort "cirkus"!

idag är det torsdag men vi är lediga imon så det´är så underbart
plus att vi slutar tio i ett . gud jag älskar nästan vårat nya schema.
förutom från tisdag onsdag och fredag. för jag har skolan till 2 på fredagar.
det är typ kris ute i klass rummet . men det är inte min engelska grupp.
man hör olof garva sönder . tuija skriker och sampa drar sjuka skämt.

idag ska jag umgås med sara den underbara. det rimmet har jag kommit på.
sen ska jag väll hålla lite kontakt med min mamma som är i umeå för min moffa
har blivit mycket värre och det är inte så stor chans att jag ser han i livet igen.
men min moffa har alltid kämpat så bra så vi får hoppas han klarar av det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0