fanny här.

ja nu ska jag skriva några rader här eftersom lina aldrig orkar.
lina stack just från msn, säkert kommer hon sitta upp hela natten och spela GH. skulle inte förvåna mig.
hon tror att hon är bra på det, ja sanningen är ju egentligen att hon är rätt bra.
fast det beror ju på vad man jämför med. jag jämför nu med mig själv som exempell. då är lina rätt bra på gh va.

ska nog sitta och garva åt parlamentet gubbarna på youtube ett tag innan jag går och sover.
hoh hoh

som sagt. vissa människor är allt för roliga.
det är allt vi kommit fram till en sån här vacker måndags kväll i november.
nu ska vi sluta snacka innan jag säger för mycket.
och saken är ju att det här inte enns är min blogg.
( pst pst, REKLAM www.fannyjokiaho.blogg.se )

sovgott, kära-linas-blogg-läsare.
cya / F



bli inte förskräkta. gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0