Haloween.

nu var det slut för det här året.
igår hade vi jätte trevligt och alla var hur snygga som helst.
bilder kommer senare för jag måste fixa fram några först.
men iallafall så for vi dit klockan 7 och satte oss och spelade
kort och gjorde "jag har aldrig".

vid 10 tiden for vi och mötte allt folk på språk skolan och var där till
kanske 11 sen gick vi till bakomaten och sen och käkade pizza.
vid 12 började vi gå mot tererse men det gick inte alls snabbt.
sen kom alla dom där pojkarna dit och jag satt och frågade dumma
frågor som att om den kommer dö och "kan huvudrollen dö".
vid 1 tiden låg vi helt slut i sängen och kollade nån till film.
men stängde av och somnade.

idag ska jag väll till ica och köpa godis sen ska jag ligga hemma.
eller fa ut med någon cool människa.

puss.L

Kommentarer
Postat av: c

jag är den coola, du ska ut med mig

2008-11-02 @ 13:06:29
URL: http://ccarolina.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0