jag har inte tid!

förlåt mig en gång till men ni får faktist förstå mig att jag
inte alls har tid att blogga , vet ni hur mycket jag har/haft i skolan ?
idag hade jag ett NO prov tex , och sen ska jag skriva 2 uppsatser
göra 1000 matte uppgifter sedan plugga till mateprovet nästa vecka.
tur att man är ledig i morgon så man får sova ut.
men jag ska då inte slösa bort min fredag på att ligga hemma och plugga.
nej mina planer är väll plugg till 1 tiden sen ut med sara.

idag skolan som vanligt , pratade med studievägledaren (?)
om design linjen i Luleå så jag blev kvar rätt så länge där.
På lördag kommer majso och julle hem från thailand.

men nu ska jag nog för en gång skull titta runt på lite bloggar
kolla min bdb och vara social på msn ett tag.
men hade bäst.

vi hörs när vi hörs ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0