jag har tråkigt.


Har as tråkigt så passar på att lägga upp lite bilder från mina köp osv.



slarvigt fixade linnen . men dom köpte jag redan
vid rajalla öppningen men har inte visat dom änn.
så det är ettlångt brunt linne från gina (99kr)
sen den där som man har på är också från gina
men den kommer jag inte ihåg vad den kosta :)


mina nya jeans som jag köpte i söndags från hm
hade lite kris efter byxor så det fick bli som här.
dom har as breda ben men det går bra ändå.


sen har vi även den här mössan från lindex.
som är betydligt snyggare på för nu ser det ut som en potta.
det var så att min syster köpte den till sig på söndag
men tyckte inte om den så jag fick ta den.






haha den här bilden hör kanske inte in men fyfan sara
det är rätt många år sedan och ville bara säga att du är
as bra och det ska vara många fler bilder.
men kanske med lite mindre grön ögonskugga och lite mer mascara.
haha puss.

Kommentarer
Postat av: Lina =)

haha lina :D , du borde inte lägga upp fler bilder och jo jag vet du var ganksa usel p att sminka dig :D hahaha det var bara grönögonskugga och inget annat thihih :D <3

2008-11-18 @ 21:03:44
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0