min fredag.

så där nu ska jag prata igenom min dag eftersom jag inte orkat
med det alls i dom tidigare inläggen så det var bara slö inlägg .
men iallafall började det med att jag for på idrotten och var där till
20 i 9 sedan for jag och pratade med sanna till ungefär vid 10.
efter det hade vi engelska skulle skriva om syd afrika.
sen skrivaren suckade så det gick inte att skriva ut så skulle jag
kolla runt lite här hemma så hittade jag inte nått att skriva om
så jag får väll fortsätta lite smått med det imorgon.
efter engelskan hade vi svenska då vi skrev en uppsats till nationella.
eller det var bara ett test men samma att vara seriös ändå,
jag satt där i ca 2 timmar och 10 minuter.
sen for jag hem och var där tills olof kom och sen efter ett tag for
vi ut och till station och där har jag hängt hela kvällen för det har varit
gh tävligar och sådant.

imorgon ska jag upp tidigt eller ja om 11 är tidigt så jadå.
men ska nämligen gymma i morgon klockan 12.

men nu får ha det så bra till vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0