Min fredag

sitter i mitt rum och tränar att gå i mina skyhöga pumps!
tänkte berätta lite om gårdagen eftersom det inte blev nått bloggande då.
först vaknade jag ganska sent faktist vid halv 12 tror jag.
for ut med mamma och handlade lite saker till haloween.
sen åkte vi förbi fyskioteket och tittade på nya gymet.
sen åkte jag hem och sara ringde o sa att om jag inte kom
till dennis på en gång så skulle hon mörda mig så jag åkte dit.
satt där och kollade haloween och sen gick vi till sj.

men det var inte bra filmer så vi gick tillbaka och tittade en till haloween.
sen cyklade jag och sara hem till henne och spelade gh ,kollade tv och sov.

det var väll min gårdag . men nu ska jag nog leta reda på ett par andra skor att ha innan
jag går blåsor på mina fötter !

fräscht !
puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0