min onsdag.

har inte haft tid att skriva idag för jag har haft skola
kvartsamtal och sen har jag varit ute med vänner.
men iallafall i skolan idag var det så segt att man
skulle kunna spy!
men tillslut var den över och jag for hem med sara
och sen satt jag hemma och tittade på tv.

for vid 5 tiden till skolan igen med mam&pap
och pratade med pelle och han tyckte alla lärare
tyckte jag hade blivit bättre så det blev man glad över.

efter det for jag till station där jag hållt hus till klockan 9 och
spelat med andra ord och nu är man typ besatt av det.
men kom iallafall hem lagom till greys anatomy och låg
i soffan med min mamma och kollade det.
sprang och duschade i pausen och missade massa. ;/

men nu ska jag vara social på msn och sen prata med mamma&Hanna
om hur mycket pengar jag ska lägga ut för att få gh och en bärbardator.
för mamma och pappa hade kollat på en bärbar dator åt både mig och hanna
men om vi båda ska ha gh så trodde dom vi skulle ha varsit men nu ska
vi lösa det och komma fram till att vi bara behöver betala en liten del.
nej nu blev det sjorvigt och ska nog sluta skriva nu.
men hade bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0