Min söndag.

har inte orkat eller enns haft någon tid till att blogga.
men nu kommer det ett inlägg , iallafall ett litet.
igår köpte vi gh och jag satt och spelade hela natten.

imorse vaknade jag 10 och grattade men kära pappa.
stakarn hade suttit uppe sen 7 för att få sen tårta.
men efter det åkte jag med mamma och hanna till tasty
och åt lunch med mosters familj och mormor och morfar.
efter det åkte vi till köpcentret och köpte nya jeans till mig
min mamma hade blivit lite less på att se mej i jenas med hål
mellan bena och påväg att bli hål på röven.
for sen hem och så mötte jag frankki och emil en snabbis vid g-skolan.
sen gick jag hem så kom carro och moa och vi var här ett tag
sen for vi och mötte sara , carro for till jyri och moa for hem
och jag och sarra satt på sj sen har jag umgåts med henne.

men nu måste jag kolla parlamentet , finns det nått härligare.
ha det bäst !


jag bjuder en bild på hur jag såg ut i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0