Nu har jag tid :)

nu har jag lite mer tid att skriva.
idag kom mikaela och julia hem och det gav mig världens
adrealinkick så nu är jag glad och reda för en ny vecka.
nytt schema har vi också fått så det blir som en ny start.
nu har man inte den där torsdagen att gruva sig över utan
nu slutar vi redan klockan ett på torsdagar !
borde igentligen göra klart mina matteuppgifter men orkar inte.
känns som mitt huvud skulle kunna explodera utav alla tal&ord.
har varit sönt med en extra lång helg men nu känns det som man
har extra mycket att göra i skolan , varför har jag sån stress nu ?
förra året var ju allt så där lungt men nu stressar jag sönder med allt.

tänkte slänga upp lite bilder från när vi satt hemma hos mig och nördade.


carro "Jyrki" jenni o innala.


haha man kan inte låta bli att garva när man kollar på
folk som ser så jävla koncentreade ut att ögonbrynnen är
nere vid näsan typ.
ja sen för vissa är tugnan hängde ut och ögonen fast.
men nu nämner jag inga namn för att inte såra(alexi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0