ont om tid.

hej ,
har blivit enormt slapp med bloggningen nu dom senaste dagarna
men jag har inte haft tid alls.
idag har jag varit i skolan till tio över 3 sen for jag hem och vid 4 tiden
for jag och frankki till gymet och fixade ett träningsprogram och sånt.
efter det åkte vi till frankki och kollade tv och vid halv 7 for jag till station.
och har kommit hem för kanske en halv timme sedan så det är lite ont om tid.
men på kvällarna bloggar jag iallafall och det är ett som är säkert.

i morgon ska vi ha förberedelser till nationeltprov och det ska hålla på
från klockan halv 12 till tio över 2 så det kommer fan vara lite jobbigt.
men man får ju gå när man är klar men ändå.

imon är det fredag men det tråkiga är att jag har inga som helst planer
för vad jag ska hitta på att göra till helgen för sara&frankki åker ut till stugan.
men nått får jag väll ta och göra här i den lilla staden.

men ha en bra kväll & natt så hörs vi igen imorgon.



saknar dom två flickorna i mitten.
kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0