Orkar inte blogga :)

men några rader kan jag väll vara gullig och smälla upp innan jag lägger mig.
igår for jag till fysioteket och tränade med frankki och sara från 7 till 8.
efter det for jag ut med frankki ett tag kanske vid 9 och sen la jag mig tidigt.

idag skolan som vanligt , och efter det ut med sara och dom "3 muskutörerna"
ett litet  tag och sen for jag och sara till tonebadhus och simmade,
ja hör och häpna!
80 LÄNGDER=2 km !
haha det är jag stolt över !
efter det drog vi till station men det var inte så trevligt där så jag trampade hemåt på
min underbara vackra söta minerva inporterad från ryssland!

imon får vi se vad som händer , men hadet bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0