rest in peace min ängel.

orkar inte skriva.
orkar inte tänka.

men tänkte informera er lite om varför.

idag den 21/11 förlorade jag min morfar.
världens finaste person försvann.
han fick stroken och inget gick att göra
den va så alvarlig men han kämpade.


fan det gör ont . jag har inte fattat der ännu.
1 dagar efter jag pratade med dig i telefon
slöt du dina ögon för första gången.
2 dagar åkte dom andra till umeå och
chanserna för att du skulle överleva var inte bra.
3 dagar åkte jag bil från klockan halv 6 till halv 12
för att få säga hejdå till min morfar
4dagar lämnade du mig/oss .


men moffa även fast du inte är nere på jorden med oss.
finns du i våra hjärtan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0