tänkte bara..

medela alla att nu går jag och lägger mig eftersom den enda som
är kvar inne på msn är kenny och han är tråkig och alla andra är typ
inte vid datorn eller upptagen eller helt enkelt offline.
jag vet nu vad jag ska göra i morgon , jag ska krama sönder m&j.
och sen skulle jag vara med sara, asså jag borde gå och hämta mera
vatten men jag har socker dricka i fötterna och sånt där.

en rolig sak är att ...
jag minns inte vilken färg jag har på ögonen
och jag ser typ inte jag är typ färgblind.

en tråkig sak är att...
jag bakade en kaka till min syster och janne men
tror ni dom tykcte om den , hanna tyckte den smackade
bajs och janne åt den men rynkade på näsan men sa
inget för han vågar aldrig typ "såra" nån och jag skulle
blivit grymt sårad om dom skulle ge mig mer kritik för min kaka.

haha nu loggade en ful typ in men jag skiter idet .
hejdå!

Kommentarer
Postat av: m

m och j kommer först hem på söndag.

2008-11-15 @ 09:47:38
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0