tre tre tre tre tre

Tre saker som skrämmer mig:
* när någon håller fast mig/sitta fast,
* att gå ensam när det är mörkt
* att mista en viktig person.

Tre personer som får mig att skratta:
* folket i parlamentet.
* mina vänner
* min pappa

Tre saker jag älskar:
* familj
* vänner
* helger

Tre saker jag hatar:
* lögner
* panikångest
* att vänta på nått som inte blir av.


Tre saker jag inte förstår:
* alla kluriga matte tal.
* olofs dumma menningar.
* personer som är tröga.

Tre saker som finns på mitt skrivbord(databord)(saras):
* en dator
* högtalare
* en linjal

Tre saker jag gör just nu:
* sitter hos sara
* lyssnar på när sara och fredde spelar gh
* skriver just nu nu.


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* äta ett mega skorv på frasses
* bli rik
* gifta mig.


Tre saker jag kan göra:
* skratta
*  vara onormalt känslig
*  vara trött


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* bra musik
* mina vänners garv
* ?

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* matte
*  inte förlåta så lätt
*  kunna säga ifrån bättre


Tre favoriträtter:
* tacos
* kykling i currysås.
* wook

jag utmanar: sara , sara julle & majso.+alla som vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0