Vi hörs redan

nej men jag glömde nämna att det har kommit snö.
och sen att sara.t sa en exremt rolig sak till mig idag.
och att dm rammlat med moppen och hans lillfinger
var mos så han fick sy det så blev han glad tillslut
eftersom han nu får parkera på handikapsparkeringen.

men iallafall om sara tallbo.

sara .: jag hade utveklingsamtal idag.
jag.:va sa dom då ?
sara.:att alla älskade mig fast jag inte tror det
och mamma satt och lipa och jag satt och snurra på stolen.
jag.: HHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA !

det kanske inte verkar så kul men tänk er det med hennes dialekt.
(INge illa menat sandvikare)
kyss

Kommentarer
Postat av: sara

sandviksmål är det bästa som finns! :D

2008-11-14 @ 07:31:25
URL: http://sarammaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA det typ rimmar om man läser högt och sådär cp som sara snackar !

2008-11-17 @ 17:22:42
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0