en kväll i överkalix.

ja, godmorgon pån er!
kvällen igår man bra men inte så med tanke
på att jag blev sjuk och jag inte alls är så stort
fan utav överkalix. det var typ en liten kiosk där
sen en resturang som såg ut som amanda men
hette köket eller nått, sen nån människa som
körde runt med sin jävla gammla skrutt moppe
hela tiden. och sen kryllade det av fjortisar med
sönder blekt hår och killar som hade packslick,
skjorta och körde raggar bil. så far inte dit !
iallafall började känna mig sjuk på vägen dit men
trodde det skulle gå över när man käkade och
sen glömde jag bort det så gick kvällen men sen
när vi satte oss på bussen så höll jag på att dö.
skakade och hade ont i njurarna sen somnade jag
eller rättare sagt halvsov, kom till station och gick
till innala sen körde jag hem och gick direkt till sängen.
grattis till dom två haparanda banden i toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0