färdig!

helt slut nu, tagit alla kläder och lagt de jag inte ville
ha kvar i 7(!!)  proppfulla stora påsar och lagt undan dom.
sen har jag vickt sådär snajsigt och lagt in i gaderoben!
sen har jag flyttat sängen och gjort plats för den andra jag
på något sätt jag ska klämma in brevid min andra.
ja och damsög gjorde jag också fast det hann jag inte klart med
för det var inte så uppskattat från dom som låg och sov..
konstiga människor för gnälla om stökigt sen när man ska
städa får man inte enns för det låter för mycket.
imån är det fredag vilket betyder 2 dagars ledighet.
låter nice i min öron, och nejnej jag är inte alls avis på betty
som får ha praktik i 2 månader nu och sitta och käka korv på shell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0