påsklov för bövelen!

nu ligger jag i min säng igen, alltså. funderar på att slänga skrivbordet.
till vilken nytta har jag det , enda gången jag har nått på det är om
jag kommer hem och inte har nånannanstans att lägga sakerna på.
finns säkert nått roligare att ha änn ett skriv bord. eller vad ?
iallafall så for jag och mötte sara freiny och antte bakom station och låg
där och solade med ett misslykat försök att få färg eftersom jag har ju smink
på mig idag och ja. inte så galant tänkt utav mig.
efter det for jag hem till joni och satte mig på altanen med majso och han
for nånstans med olle sen for jag och hämtade sara från tunlarna
och vi for till jourlivs sen till frasses och då intog jag min första måltid.
ni ska bara veta att min mage var jävligt arg på mig innan det!!
anledningen till att det blev frasses är att mamma är i luleå på fest
och hanna har farit till veterinären med min älskade hund douglas!
ja och både jag och pappa är för lata för att laga mat, så det blev ju
att pappa gav mig pengar och bad min sticka och äta på frakko.
sen efter det dumpade jag sara hem till henne och satte av hemåt.
gick sen hem till joni och satt där och pratade med majso&innala
det var stekhett på altanen så det känns som vår i luften här i happis nu!
men sen blev det kallt om fötterna för jag orkade inte lägga på mig mina
skor och när jag väl gjorde det så var det ändå kallt så jag gick förbi hela 4
hus hem till mig och nu ligger jag här och funderar på ikväll.
kanske blir lite party trots allt. hör av er.


min hund har knölar på magen 2st.stakarn.


Kommentarer
Postat av: Emma

Måste ju träffa dig någon dag lina! :D

2009-04-05 @ 18:07:34
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: Anton

så nu har jag kommenterat haha så gnäll inte ;D haha=D btw var är min anka:'( ^^ haha

2009-04-05 @ 23:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0