tisdag. dagarna bara rullar på!!

nu är jag hemma, och har tid med lite bloggning.
började med skola och slutade kanske kvart i 3
så tog jag min kära cykel hem och sen hämtade jag
badkläder och mötte sara betty fredde i tunlarna.
sen cyklade vi till folkan och mötte sandra och johan.
simmade faktist en km och fan va skönt det var efter!
ska börja joijna dom men på tordag är det ju valborg
så det är inte nån swiming time då inte. nejnej!

efter jag badat stack jag hem och så skulle jag möta sara
och betty vid station men det tog mig kanske en timme att
ta mig dit. men vid det här laget borde alla veta att jag är
ganska seg när det gäller att ta mig någonstans gående!
tillbringade iallafall kvällen på station och jag och sara låg
för det mesta i sofforna under filtarna och planerade våran trip
till ikea för att köpa vänskaps blommor, sen snackade vi om
sommaren att hon ska komma till santasaari med moppen och
så ska vi vara i viken och grilla och chilla. sen hoppas att hennes
pappa ska köpa en båt för då skulle hon komma och hämta mig.
ja de var en hel del hon babblade på om och såklart så låg jag mest
och garvade åt den människan för hon make me happy , always!

sen trallade jag hem , kollade dh och nu ska jag läsa bloggar och försöka
sova på ett tag för jag måste sova mycket nu. okej, helg i övermån men endå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0