trådlöst nätverk in my as!

jag snodde farsans närverkskabel så blir illa tvungen att
spedera all tid framför datan i vardagsrummet för den når inte
till mitt rum. men kom hem just och har varit hemma hos ida.
efter tasty mötte jag jenni innala carro och julle på coop och
gick hem till innala och satt där, sen blev det hem till jenni och
sen gick vi hem till ida och dit kom jacke och sen majso och
några andra och sen kände jag mig jätte trött och traskade hemåt.
i min ensamhet trodde jag då men nej olof är som vanligt en
räddare i nöden och hon kommer ju hem från koutojärvi i morgon.
på tal om komma hem så kommer sara till staden i morgon.
skönt att träffa den människan för hon, hoh så bra kvinna!

men nu får ni ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0